och så blev det visst sommarlov

Det blev det och jag både skrattade och grät. Jag grät så otroligt mycket och Hedvig sjöng så vackert. När jag menar grät så menar jag inga små tårar, utan jag hulkade som jag-vet-inte-vad. Skolavslutningskvällen blev fin med mina forna klasskamrater och vi hade det myz.

Dagarna under sommarlovet har spenderats med micke och massor med jobb tillsammans. Herre, vilket grymt team vi är! Jag är död, jättedöd. Längtar inte mer än tills lönen kommer.

Nu ska jag träna och inte gå på Love 2010. Kul att man är så taggad på att träna då, och så var man inte det (:ppPpPpP). Danmark om ett par veckor och min träningsnärvaro ser inte alltför bra ut under denna termin. Känns bättre då att satsa liiiite. Stödjer inte brölloppet så det bär mig lite emot. Men Familjen och Salem. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH




puz

Kommentarer
Postat av: Jasmine

svar:



ÄLSKADE VÄN, du anar inte vad jag saknar dig!!!!! lördaglördaglördag <3 (det ska troligtvis regna, så vet inte om det blir rösjön men det löser sig).

glöm inte att hojta om lagret behöver stöd. pusssss

2010-06-18 @ 12:18:06
URL: http://jqsmine.blogg.se/
Postat av: hedvig

saknar dig.

2010-06-18 @ 16:04:07
Postat av: Fia

Ja, jag tycker också skorna är helt underbara. men tyvärr har ja inte kunnat använda dem än pga av min jäkla fotbollsskada. Men forhoppningsvis snart!

2010-06-22 @ 09:29:52
URL: http://sofiiealstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0