the living is easy

 
Hej,
har sommarlov och jobbar jättemycket och pussas och solar och badar och saknar mina bortresta vänner (hedvig, erika och jasmine= KOM HEM) och lyssnar på musik och myser i kvällssolar och är med världens bästa micke, äter, spenderar pengar på nödvändiga saker (läs: pengar) och spenderar pengar på onödiga saker (läs: en morotskaka som samlade upp allt mitt saliv och gjorde mig ledsen, för fyrtiofem kronor) och får bondbränna och åker upp till avesta och hejar på tyskland och ser på kvarteret skatan och peace-and-love-taggar fastän jag inte var där och har bara somnat själv två gånger sedan sommarlovet ankommit och kommer in på åva och spelar poolboll och fotar ingenting och vofflar håret och har en back med redbull som jag inte vill ha och lagar mat och en massa annat. Tror att man kan kalla det att leva, nu när inte skolan finns.

tror att jag ska ut och fota, kanske.

Kommentarer
Postat av: elriiiiko

saknar ju dig med amandus! hör av mig på torsdag, pyss på dig gullet.

2010-07-06 @ 02:36:22
Postat av: vendela

svar,



åhhh amanda, du anar inte hur glad jag blev av att läsa det där!! (gjorde verkligen min dag heheh) jag är så otroligt nervös, men nu känns det lite bättre ska du veta! :) kan bara instämma och hålla med dig, känns sjukt bra att vi är blivande klasskamrater!!



och vad jätteroligt att jag dessutom upptäckte din blogg nu, fin fin!!

2010-07-06 @ 16:09:24
URL: http://telefonledningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0