Tehehehehufft









1. ''Hej jag har gått och blivit tolv igen'', så mysigt! Storasyster och lillebror.
2. Jag besitter de starkaste armarna någonsin! Martin håller med för allt i världen. Han tycker att jag är skitstark!! Eller hur?
3. Martin tycker att han är lim Ben McKenzie på denna bild. Jag håller till visso med. Dock är Martin tolv.
4. Mina skooooor, mina godisar!
5. [email protected]
6. Martin försökte se ut som Cimon från PH. Som ni ser sög han på att efterlikna grabben.
7. Det här har alltid varit, och kommer alltid att vara, MIN min! Undra hur många bilder som finns av mig med den här minen, säkerligen ett hundratal skulle jag allt tro.

Den här kvällen var vi som vanligt speadade och då blev det så här, fast värre. De bilderna bör jag nog inte visa, då skulle ni troligtvis aldrig återvända hit.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

åh, fina larssons! <3

2010-01-30 @ 08:56:09
URL: http://jqsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0