20100108


Lite sådär lagom stolt brud!

Har fått vissa klagomål från en del personer (läs: Sofia) som tycker att jag uppdaterar för dåligt, och det kan jag ju inte annat än att hålla med. Men jag sitter knappt vid datorn längre så det blir lite svårt.
Igår var jag med Micke och sedan åkte jag en sväng till Hedvig och sov där. Imorse var jag hos Micke tio i tio (noga med tiden!!!) och väkte honom en aning och gick och la mig där ett tag. När vi hade druckit kaffe så fick vi sällskap av Sofia ner till tåget och jag och Micke åkte till Täby en sväng och handlade några ting, åt på bk och frös på väg till busen. Tog bussen hem och gick hem, gick in på ica och handlade godis, kom hem, värmde oss och kollade på the pianist.
Nyss tog han bussen hem och jag ska väl sova snart eftersom jag ska jobba imorgon.
Nu vet ni hur min dag såg ut, såhääääääääär roligt måste det varit att läsa, hehe.
Pusshei

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, ne men när du väl uppdaterar så är det jättebra inlägg ;) haha, hoppas allt är bra! Puss och kram.

2010-01-08 @ 23:18:09
URL: http://thisissofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0