dodidadedödodadadadi


KP, jasmine, Annika, jag, micke och Gustav. Första november var detta för den som undrar.

Bra saker som hänt denna onsdag:

- Man vaknar utsövd imorse och är glad över gårdagens p3 guld-gala. Då inser man också att man ska få träffa micke i eftermiddag.
- Man gör nästan allt plugg för veckan på flexen, samt spelar tetris (som jag typ aldrig spelat!!)
- Klockan 13.50 slutade jag skolan, med musik som sista lektion.
- Kommer hem och pappa har köpt sushi åt sin kära dotter.
- Bussen till Vallentuna kom helt i tid och var framme helt i tid. 15.16-bussen är alltid försenad!
- Jag fick vara med min kära Micke, blev bjuden på typ alltför god mat och sedan gick vi till kyrkan.
- Jag, Hedvig och Annika höll i mässan och jag tror den blev bra, det kändes så iallafall.
- SKU var helt obeskrivligt bra, med massa chockomilk, fina sku:are och massa trevligt prat.
- Fick bästa kramen på länge av världens finaste Sandra som var snabbt på besök och som jag inte hann växla så många ord som jag hade velat med.
- Jag var bäst på fotbollsspel, dock vet jag inte om alla håller med om detta..

Nu ska jag hälsa på sängen för imorgon är veckans värsta skoldag. Fast imorgon har jag också en månad med min Micke! Känslomässigt har jag aldrig mått bättre!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja så himla tråkigt. hade velat stanna längre men helt plötsligt var jag tvungen att springa i väg. men jag kommer tillbaka, då får vi prata mera! puss söta du <3

2010-01-20 @ 23:27:05
URL: http://semeli.blogg.se/
Postat av: Annika

Grattisgrattisgrattis på imorgon Amanda! :)))) PUSS

2010-01-20 @ 23:48:11
URL: http://somannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0