12345

Igår: Skoldag, tog bussen till vallentuna med min kamrat Johan, gick hem till min kära pojkvän, blev bjuden på vofflor, hade det fint med min Micke, gick till kyrkan tidigare för att sjunga på mässan, hade my-ys i kyrkan, var på bästa sku där det var ganska få folk vilket var ganska skönt, blev jag impulsivt nog intervjuad till styrelsen, var med fina människor, överdoserade sucketter (inte att rekomendera!!!!!!!), blev kastad i snön, fick sjuts hem och åt en semla.

Imorse när jag vaknade så var min enda tanke ''Med den här rösten, halsen och din ständigt täppta näsa så kan du inte gå ut idag Amanda''. Så fick det bli och jag har legat framför OC hela dagen och nu ska jag ta tag i mitt ostädade rum. Pusshei


Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: haha om vi har!! Pussisar.

2010-02-04 @ 20:50:05
URL: http://thisissofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0