Universum är ett monster, och det har sparat dig åt mig.

Huvudet. Det där huvudet. Ständig värk. Inte som vanligt när det bara gör ont i bakhuvudet. Nej, framtill. Vid tinningarna och ögonen. Ibland börjar det snurra. Jag orkar inte. Jag orkar inte med detta. Piller. Jag tycker inte om att leva på piller då de inte ens hjälper ett uns. Jag vill inte. Jag vill vara i skolan. Hör. Jag vill verkligen vara i skolan. Slippa göra allting själv. Tar slut på mig själv. Slut, slut, slut. Så fort det blir för mycket ljud dunkar det hårdare. Huvudet slår skiten ur mig. Plugget också. Om en vecka befinner jag mig på engelsk mark. London. Det blir fint det. Låt inte huvudet ha tagit död på mig innan dess. Snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0