Sånt sushiställe som jag äter på på bilden, sånt borde vi ha i Stockholm.



Eftersom folk suuuuuger på att kommentera och det känns väldigt konstigt när ni är ett par dussin som läser här varje dag, därför har denna blogg ett lösenord ett tag. Okej? tänker ni. Okej! tänker jag.

Fast jag är glad och mår bra och har sjungit hela dagen pluss spelat fotboll och det var suuuuuuuper. Ikväll när jag kom hem så städade jag rummet också. Jag är rätt bra ibland. Eller ja, oftast mer. Mitt självförtroende är för övrigt otroligt.

Kommentarer
Postat av: sara

förlåt amanda! jag är så dålig på att kommnentera även fast jag läser och jag blir ju själv sur när inte folk kommenterar.så jag ska försöka bättra mig. tycker om dig blogg finis!

2010-05-11 @ 16:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0