if you feel my conection, you're to shy to convey.



Hello mates!
Livet rullar på riktigt fint. Dessa dagar ja, de är jag gjord för. Livet börjar ordna upp sig tror jag och jag känner mig ganska säker och lugn i hjärtat över tillvaron. Det känns faktiskt för bra för att vara sant, och så ska det väl få kännas ibland? Jag är inte så stressad som jag oftast känner mig, jag kommer gå där jag vill gå nästa termin och kommande tre år, jag känner att jag prioriterar rätt och fördelar mig rätt. Ja, så jag känner att det går bra nu.
Vi har för övrigt tre cabarétdagar nu denna vecka så jag kan redan nu meddela att ni ska boka upp er för den 19/5, för då mina vänner kommer stordåd att utlovas i karbyskolans idrottshall! Niornas cabarét som kommer bli den bästa i karbyskolans historia. Det vill ni bara inte missa, det kan jag lova er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0