.

Tyskland var underbart och fint på alla sätt och vis. Men inte allt. Tyskland uppfattas ofta som kallt och stelt, och jag vet varför. Så mycket har hänt där på grund utav en person som jag inte ens vill nämna namnet på. Jag har varit på ett koncentrationsläger där man bodde 400-600 personer på en yta som är betydligt mindre än mitt hus. Våningssängar på tre våningar och två personer i varje säng. Det går inte att förklara hur det var. Varje människa borde få se något sådant och tänka till.

Sandra, hur bra är globala gymnasiet?

Hörs imorgon, eller idag som det blir. KYSS

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Låter fint.

Åh! Jag har också funderat på globala gymnasiet, det verkar ju så fruktansvärt nice!

2009-10-26 @ 11:54:12
URL: http://jqsmine.blogg.se/
Postat av: Sandra

Globala gymnasiet är en klass för sig och jag ångrar inte en sekund att jag började där. Okej, det är tufft man måste ge mycket men man får dubbelt så mycket tillbaka. Det lovar jag. Det är värt det. Funderar du på att börja där? :) (ler inombords och utombords)



Jag vill se och höra mera om Berlin <3

2009-10-27 @ 10:33:26
URL: http://semeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0