hei kompis


Jag är gladissss för att
- Imorgon ska vi på öppet hus på V-tuna gymnasium. Inte att det finns på världskartan att jag kommer gå där, men nu börjar gymnasievalen.
- Att Putte är typ världens trevligaste och tycker att jag har schnygga glasögon.
- Att jag har gjort en planering för alla mina läxor denna vecka, och det är bra.
- Jag hade utveckligssamtal idag och det gick ju som vanligt, galant.
- Att det är jul snart!
- Att new moon har premiär om mindre än två veckor
- Att jag kollar på kvarteret skatan.


Kommentarer
Postat av: Annika

svar: Jag lär mig nu, av min geografilärare! Hihi, han är bäst! Jag tror inte att du VILL höra mig spela för det låter inte så himla bra, men jag försöker bli bättre!

Jag har egentligen inte heller så mycket tid men det är bättre att ta upp gitarren ibland som paus i pluggandet än att gå in på facebook. PUSS!

2009-11-10 @ 18:49:01
URL: http://somannika.blogg.se/
Postat av: hanna

du är söt du.

2009-11-12 @ 19:22:10
URL: http://dancingthroughthedays.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0